SALES & OPEN 4 ORDER

Thursday, 23 December 2010

JALAN2 CARI PASAL- MELAKA WONDERLAND

Assalamualaikum..
N3 hari ni x cerita psal order atau pun Fa lansung. Kali ni kita citer kesah JALAN-JALAN CARI PASAL. Tengok kawan2 gbercuti sakan, rasa seronok jer. Jun x bercuti mana2 pun. Masih lagi di sekitar negeri Melaka jugak. Welcome to Melaka Wonderland. Yang penting bukan diri Jun, anak2 kasi happy dulu. Jun ikut ajer..(pssttt., yg sebenaunya jun yang terlebey happy. tak caya tengok jer gmbar kat bawah ni.heehehe)


Ambil gambar di pintu masuk MW. Mak ai.. nak bli tiket sikit punya ramai yg beratur daaaa..

Dah start dah...Mak nya yang nak mandi...Buat2 ajak anak plak.......


Kan dah cakap..Anak2 takut nak ambil gmbar dengan maskot nya..So mak nyer ler yg ambik alih.. Maskot kaler PINK lagi...


Alamak. Ni saper pulak ni...Syssssyy. Cik hubby tak ikut hari ni...Adakah dak jun telah menduakannya...Oh tidakkkk..


Hah x puas lagi . Takmo naik..lom puas berendam(mak budak ngalah kan anak-anak.- dak jun ler tu).

Yehaa.......Ada chicken dance lagi. Siapa menari dengan maskot dpt tiket minuman percuma, Suruh ler bebudak tu pergi..Hah Farisah, apsal Acha x menari?? Panas yer.Alah ciannya anak ibu..



Udah-udah ler tu dak jun...Masa untuk balik..Jumpa lagi di lain kali.
Alah Melaka Wonderland ngan umah jun 10 minit jer dah smpai. X yah Tnggu musim cuti sekolah. Bila2 leh dtg lagi .....

Sehingga brjumpa lagi di lain n3..Tata..Assalamualaikum.....

2 comments:

  1. jun..bestnya
    tiket berapa henggit sorang
    nak kira budget dulu..teringin nak pergi gak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete