SALES & OPEN 4 ORDER

Sunday, 12 December 2010

FA ORDER- KENDI, FRYING PAN DAN SENDUK 3 BRADIK

Assalamualaikum.
Apa kabar semua? sihat hendaknya yer. Seronok tengok kawan2 bawak anak2 bercuti sempenan cuti sekolah ni. Jun nak g mana2 tggu ler bulan 2 nnti. bru lh bwk anak2. Sbb bulan 2 jer cuti sekolah farah dan faris panjang skit- 2 minggu. kalau tak.. mcm biasa. hari ni pun masih sekolah lagi.
..................
Ok, tempahan kali ni datangnya dari Kak Sal Terengganu. Kak sal pun ada blog jugak, -Diary de Sal.-
Kak sal Order Frying Pan , Kendi dan senduk 3 beradik.
MAri kita tgk apa yg dah siap kat bawahni..

Senduk, Kendi dan Frying Pan yang siap di FA kan
Dah Puas brgambar kat atas sofa, beirgambar pulak kat lantai. Suka ati dak jun jer nak ambik gmbr kat mana2.
Selalu Fp jun buat 1 cc, ni kak sal request 3 bj cc. Ok no prob kak.

Waktu N3 ni d buat, kak Sal br je call brg dah smpai kat tangan dia. ALhamdulillah. Tapi Rasanya mcm ada salah paham skit. Heee kata kak sal, dia nak Cerek., jun plak terbuat kendi. hahaha. Jun Dah Pening kot. Heee. Takpe, nanti kita dil balik yr kak. No Hal lah..

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete