SALES & OPEN 4 ORDER

Tuesday, 1 February 2011

FA- SIGNAGE 'LAILAHAILLALLAH DAN ALLH MUHD

Assalamualaikum..
Alhamdulillah akhirnya sempat menyiapkan signage untuk diri sendiri sebagai hadiah sempena tahun baru. Tak salah nak hadiahkan untuk diri sendiri kan. Hehhehe. Selamat tahun baru Dak Jun.
Signahe Lailahaillah dan Allah Muhd ni dah lama nak buat, tapi tertangguh- tangguh kerana menyiapkan tempahan customer. So dengan semangat gigihnya, sempatlah di siapkan sempena menyambut kedatangan 2011. Lepas ni nak gantung kat dinding hall rumah. Jom kita layanz dulu gambarnya..







Gumbira sangt dapat siapkan utk diri sendiri. Selalunya buat perkataan Bismillah. Kali ni try buat ayat lain plak...Takpekan mencubaaaa

3 comments:

  1. assalamualaikum..wah..sy sangaaaaaaaaaat suka la signage ni..tambah2 lak kaler dia ala purple camni...nk tanya lah..kalau nk tempah ni boleh ke..berapa kosnya??? sy sukaaaaaa sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Guauuuuuuuuuuuuuu ... it is WONDERFUL. I am charmed with it.
    An embrace from Tenerife

    ReplyDelete