SALES & OPEN 4 ORDER

Tuesday, 16 November 2010

JANIN KU MENINGGAL DI DALAM KANDUNGAN....

Assalamualaikum...
Ketika umat islam bergembira menyambut kedatangan Aidiladha, aku telah pun di uji dengan berita yang menyedihkan buat kami sekeluarga....
Janin yang ku kandung selama hampir 4 bulan telah di sah kan tiada lagi. Tiada lagi kedengaran degupan jantungnya setelah ujian imbasan di buat pagi tadi. Rupanya sudah seminggu janinku tiada. Cuma aku sahaja yang tidak perasan walaupun ada petanda awal yang memungkin kan perkara itu berlaku.
" Ya Allah, aku redha dan bersyukur dengan rezeki dan apa yang telah kau kurniakan kepada hambamu selama ini. Hanya KAU yang mengerti dengan apa yang DIKAU rencanakan untuk hambamu ini Ya Allah. Jika ini adalah yang terbaik untuk ku maka aku terima dengan seadanya dengan penuh kesyukuran..Kuatkan semangat ku Ya Allah dalam menempuhi hari2 yang mendatang... Amin Ya Rabbil Alamin..."
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM .
Dari,
June & Keluarga....
p/s: maaf kepada customer yang telah pun jun janjikan untuk menyiapkan tempahan mereka dalam masa terdekat, kerana atas saranan doktor, jun akan berpantang untuk bebeapa hari selepas dari proses penyucian seperti yg sepatutnya bila sesorang ibu yang keguguran. Maaf dipinta dri anda semua....Terima kasih kerana sudi memahami..

20 comments:

  1. salam takziah. byk2 bersabar ye kak..semoga akak & family tabah ye. maybe ada hikmah disebalik semua ni..

    ReplyDelete
  2. Thanks mama chami...terima kasih di atas sokongan yang diberikan...mgkin benar..ada hikmah di sebaliknya semua ini

    ReplyDelete
  3. salam kak ayu...

    banyak2 bersabar yer kak...itu semua dugaan dr Allah s.w.t...akak mesti berehat...jangan buat keja berat2 tau...:)...selamat hari raya aidiladha..:)

    ReplyDelete
  4. Salam Jun, sabar ye, pasti ada hikmah yg tersembunyi,Jun mude lagi masih boleh mencuba..banyakkan berehat ye..Salam Aidiladha..

    ReplyDelete
  5. slm k.jun takziah..banyakkan bersabar..setiap kejadian ada hikmah nya..insyallah akan mendapat yang lbh baik lg..jg diri baik2..

    ReplyDelete
  6. salam jun....

    banyak2 bersabar yea jun..akk doakan agar jun tabah menghadapi ujian allah..

    menurut aisyah r.a,rasullulah s.a.w. telah bersabda yang bermaksud: tiada sebarang musibah yang menimpa seseorang muslim melainkan allah telah mengampunkan dosanya walaupun dia hanya tercucuk duri" ..hadis riwayat al -bukhari

    ReplyDelete
  7. salam kepada semua...

    sya, Kak Ida,cikgu ct junior, dan Kak Azlina.
    Terima kasih jun ucapkan kepada adik dan kakak2 semua. INsyaAllah. nasihat dari semua akan jun dengar demi menjaga kesihatan jun. Thanks a lot yer. mmg pada mulanya rasa terkedu sbb x pernah mengalami setiuasi begini. Tapi sekarang alhamdulillah..dah okay sedikit..

    ReplyDelete
  8. Salam

    Takziah diucapkan kepada kak Jun sekeluarga...Banyak2 bersabar & tabah menghadapi dugaan ini...Apa pun yang berlaku, ada hikmahnya...banyak2kan berehat...semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  9. salam kelly..

    Terima kasih yer....sokongan dar rakan rakan juga sebahagiannya buat jun lebih rasa kuat dan bersemangat....

    ReplyDelete
  10. salam..
    takziah ye jun..semoga sabar menerima takdir..banyakkan berehat dan jaga kesihatan..

    ReplyDelete
  11. Salam,

    Junnnnnnn,

    kak azi tumpang sedih, baru baca nih, rehat secukupnya ye..semoga Jun sabar & redha dgn dugaan ini..Insyaalah ada rezeki tak kemana. Allah yg menentukan segala2nya.

    ReplyDelete
  12. sabar ya jun..dah xde rezeki nak dpt baby baru.insya allah lain kali mana tau dapat lagi kan.jgn sedih2..rehat dulu buat sementara pun bagus..lepas jun dah sihat baru mula kan semula order kawan2 tu.

    ReplyDelete
  13. tatau nk ckp apa..takut menambah sedih...be strong gurl..i know u can...and take care okay...cepat sembuh ceria2 balik...

    ReplyDelete
  14. takziah..jga diri bebaik..iA jika di-izinkan NYA adalagi peluang di masa depan

    ReplyDelete
  15. salam...lalu sini dan terbaca,
    harap sabar ya dengan ujiannya...:)

    banyakkan berehat, jangan pk sangat....insyaallah nanti ada rezeki lagi...

    ReplyDelete
  16. salam...banyak2 bersabar yer kak jun...

    ReplyDelete
  17. Salam dak jun,

    Takziah akak ucapkan, semua ni ujian dari Allah...yang penting Jun kena jaga kesihatan...ingat pesanan akak, Allah tak beri apa yang kita nak tapi Allah beri apa yang kita perlukan...

    ReplyDelete
  18. sabar banyak2 yer jun.... takziah dari ina

    ReplyDelete
  19. Takziah Jun....semoga anda tabah menghadapi dugaan ini. Sesungguhnya Allah maha pengasih lagi maha penyayang.

    ReplyDelete
  20. dugaan yg berat bagimu...tapi ada org terima dugaan yg lebih berat....sabarlah...semoga cepat sihat....

    ReplyDelete