SALES & OPEN 4 ORDER

Wednesday, 18 August 2010

FA - ATAS MINI FRYING PAN




Salam dan Selamat petang semua. Kali ni Jun FA kan pada mini frying pan yang comel ni. Slalu jun lukis bunga dan Scenery. Sesekali tukar arah yer. Lukis CupCake.


Yang ni dak jun punya. Siap jer terus jun gantung kat dinding rumah Jun. Kalau tak, harus di main masak-masak oleh anak2 dak jun ni. Hahaa. Jom ler kita cuci2 mata yok....


Ni Jun lukis cupcake berperisa Starwberi

Cupcake berperisa strawberi jugak cuma dalam bekas lain..heee konon2 jer tu...
Duk diam2 yer...tuan umah nak amik gambao jap

Kat dinding sini lah tempat ko bertapa yer kuali kecik..
hehhe ni ler dinding umah dak jun- kaler pun ijau( kaler kegemaran tu)

1 comment:

  1. amboi...tergantung kat dinding elok jer...suka arr...

    ReplyDelete