SALES & OPEN 4 ORDER

Thursday, 1 July 2010

FA-FRUITS

Salam pagi Jumaat.Penghulu segala hari...Suka sangat dgn hari jumaat.Sebab Esoknya cuti. Tak payah susah2 bangun pikir psal kerja..Boleh lah menyiapkan order dari customer. Kesian pada Kak Khaliza dari Penang. Terpaksa menunggu lama.(Jun dah maklumkan bahawa jun melukis selalunya pada hujung mggu saja )Maaf yer kak..This week IsyaAllah Jun siapkan order dari akak. Terima kasih di atas kesabaran akak. Kadangkala jun terpaksa menolak tempahan customer takut tak mampu melaksanakan tugasan yang di Amanahkan..

Ok berbalik pada FA kali ni..Selasa yang lalu jun sempat bertemu dengan Sifu Zahir di kedainya.Kali ni jun request nak belajar buat benda yang memang x pernah jun buat. Ini lah hasilnya... Jom kita tengok hasilnya yang x berapa nak comel tu. First time.. ok lah tu kan....Layan ZASS!!

Suka sngt dengn tirai langsie ni. Tak tau knp..

Ingat nanti nak tulis bwh fresh fruits tu dengan perkataan : Apple, Strawberry, Grape,,& Cherry.. guna out line pen. Ok tak?

2 comments:

  1. Salam Jun..
    Wah Jun ni lain dr yg lainlah..org asyik request nak buat bunga.. Jun macam2 ye..ada Bear, Scenery, Fruits..syabas..semoga terus sukses ye..

    ReplyDelete
  2. heeee..jun suka cmpur2 lah kak ida.... Thanks kak ida.. beri support dekat jun

    ReplyDelete